تقدیم به عشقم




میان من و تو


بیست سال فاصله


اما زمانی که لب های تو


بر لبانم آرام می گیرند


سال ها فرو می ریزند


و شیشه یک عمر می شکند





آن روز که خداوند تو را به من داد


دریافتم که همه چیز را


در سر راه من نهاد


و همه ی رازهای ناگفته را بازگفت


...


ازآجیل سفره عید
چند پسته لال مانده است

آنها که لب گشودند؛خورده شدند

آنها که لال مانده اند ؛می شکنند

دندانساز راست می گفت:

پسته لال؛ سکوت دندان شکن است !


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



شیرمادر، بوی ادکلن
می‌داد

دست پدر، بوی
 عرق

(گفتم بچه‌ام نمی‌فهمم)

نان، بوی نفت می‌داد
زندگی، بوی گند
(گفتم جوانم نمی‌فهمم)

حالا که بازنشسته‌ شده‌ام
هر چیز، بوی هر چیز می‌دهد، بدهد
فقط پارک، بوی گورستان
و شانه تخم مرغ، بوی کتاب ندهد!




بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



رخش، گاری کشی می کند

رستم، کنار پیاده رو سیگار می فروشد

سهراب، ته جوب به خود پیچید

گردآفرید، از خانه زده بیرون

مردان خیابانی برای تهمینه بوق می زنند

ابوالقاسم برای شبکه سه، سریال جنگی می سازد

وای...

موریانه ها به آخر شاهنامه رسیده اند!!



بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


...


روی تخته سنگی نوشته شده بود:اگر جوانی عاشق شد چه کند؟؟؟

من هم زیر آن نوشتم:باید صبر کند.


برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود


اگر صبر نداشته باشد چه کند؟


من هم با بی حوصلگی نوشتم:بمیرد بهتر است.


برای بار سوم که از آنجا عبور میکردم انتظار داشتم زیر نوشته من


نوشته ای باشد


اما زیر تخته سنگ جوانی مرده یافتم.......................




جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع کامل عکسهای کارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

فرق من و تو:

گفتی عاشقمی,گفتم دوستت دارو.


گفتی اگه یه روز نبینمت میمیرم,گفتم من فقط ناراحت میشم.


گفتی من بجز تو به کسی فکر نمی کنم,گفتم اتفاقا من به خیلی ها فکر می کنم

.

گفتی تا ابد تو قلب منی,گفتم فعلا تو قلبم جا داری.


گفتی اگه بری با یکی دیگه من خودمو می کشم,گفتم اما اگه تو بری با یکی

دیگه,من فقط دلم میخواد طرف رو خفه کنم.


گفتی...گفتم... .


حالا فکر کردی فرق ما این هاست؟نه!


فرق ما اینه که :تو دروغ گفتی,من راستشو



جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع کامل عکسهای کارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/


...

سلام دوستای نازم خوشگلم


کدوم روز از روزای هفته رو بیشتر دوست دارید و بهش چه رنگی


میدید؟؟؟؟؟؟؟

  

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید          تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید      

 


من عاشق عصر جمعه م که رنگش برام صورتیه     

!!!!!!!!!!!!!!


بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com



پیرمرد لاغر و رنجور با دسته گلی بر زانو روی صندلی اتوبوس نشسته بود.......


بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

ادامه مطلب ...